تضمین بهترین قیمت در خرید نرده و حصار

 

چرا نوین حصار تضمین بهترین قیمت در خرید نرده و حصار را ارائه می دهد؟ 

ما در مجموعه ی نوین حصار به دنبال رقابت سالم، شفاف و در شرایط یکسان هستیم. متاسفانه موارد بسیاری دیده شده است که محصولات ظاهرا مشابه با کیفیت و یا وزن کمتر بجای محصولات نوین حصار به مشتریان فروخته شده، اما استهلاک بالای محصول مشابه در کوتاه مدت و دوام پایین آن باعث ضرر و زیان خریدار در میان مدت گردیده است.

برای شفاف تر شدن موضوع به مثال زیر توجه کنید(اعداد و ارقام درج شده تقریبی بوده و جهت تضمیم موضوع آورده شده اند)

عنوان محصول اصلی(نوین حصار) محصول مشابه
وزن ۱۰ kg ۹kg
کیفیت جوش ۱۰۰% ۷۰%

کیفیت رنگ

(عمر مفید رنگ)

۲۰ سال ۱  سال
گارانتی ۱۰  الی ۲۰ سال ندارد
قیمت تمام شده ۱۰۰ ۷۰
قیمت فروش ۱۰۰ ۹۵
سودتولیدکننده ۱۰% ۳۵%
رضایت مشتری در زمان خرید ۷۰% ۹۰%
رضایت مشتری در دراز مدت ۹۵% ۴۰%

 

 

نمونه های واقعی این مثال را در عکس های زیر ببینید:

محصول اصلی

محصول مشابه

محصول اصلی

محصول مشابه

تمامی محصولات نوین حصار با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت نسبت به سایر تولیدکنندگان این گروه محصولات در سراسر کشور عرضه می گردد. به همین دلیل نوین حصار تضمین بهترین قیمت را جهت آسودگی خاطر شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

اگر تولیدکننده ای برای این محصولات با شرایط یکسان از نظر کیفیت، مشخصات فنی، وزن و بازه زمانی مشابه( با توجه به نوسانات قیمت مواد اولیه) قیمتی پایین تر از نوین حصار ارائه نمود، مشتری می تواند درخواست استفاده از تضمین بهترین قیمت را ارائه دهد. نوین حصار نیز جهت تشکر و سپاس گزاری به اعتماد مشتریانش، پس از بررسی های لازم اختلاف قیمت آن محصول را بطور کامل به مشتری پرداخت می کند.

شایان ذکر است که مدت این تضمین قیمتی در مورد کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات بازار است، حداکثر ۴۸ ساعت می باشد. در این ضمانت نامه برای راحتی مشتریان سعی می شود این فرآیند کاملا سریع و ساده اجرا شود و از مراحل اداری طولانی مدت دوری شود.

زمان استفاده از تضمین بهترین قیمت نوین حصار

هر مشتری می تواند از قبل، در زمان استعلام و بعد از خرید هر یک از محصولات نوین حصار در بازه زمانی تعیین شده در صورت مواجهه با قیمتی پایین تر، درخواست استفاده از تضمین بهترین قیمت را داشته باشد و مابه التفاوت هزینه پرداخت شده را دریافت کند.

در صورت نیاز به اعمال تخفیف در پیش فاکتور (قبل از خرید) مراحل طی حداکثر ۲۴ ساعت و در صورت نیاز به عودت وجه تضمین بهترین قیمت (پس از خرید) مراحل ظرف مدت ۷۲ ساعت انجام خواهد داشت.

 

شرایط استفاده از تضمین بهترین قیمت نوین حصار

جهت قبولی درخواست تضمین بهترین قیمت باید محصولات تولیدی نوین حصار و محصول ارائه شده در سایر کارخانه ها و فروشگاه ها دارای شرایط یکسان با شرایط زیر باشند:

  • مدل نرده یکسان: نرده ی مورد نظر باید از نظر مدل، کیفیت و ویژگی های فنی، رنگ و وزن یکسان باشند
  • دارای اساندارد ملی: کالای مورد مقایسه باید دارای استاندارد ملی تولید نرده های میلگردی باشد و یا حداقل الزامات کیفی مندرج در استاندارد مربوطه را برآورده سازد.
  • گارانتی اصل و یکسان: از آنجا که نوع و کیفیت ارائه خدمات گارانتی ها متفاوت است محصولات باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش یکسان باشند. کلیه محصولات نوین حصار به مدت ۱۰ سال در مقابل خوردگی فلز دارای گارانتی می باشند، علاوه بر آن در صورت خرید محصول دارای پوشش گالوانیزه گرم مدت زمان گارانتی به ۲۰ سال افزایش خواهد یافت.

 چگونه می توان برای استفاده از تضمین بهترین قیمت نوین حصار اقدام کرد؟

جهت استفاده از این ضمانت و دریافت اضافه هزینه ای که برای خرید محصولی پرداخت نموده اید و یا اعمال تضمین بهترین قیمت و تخفیف در پیش فاکتور به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری نبوده و فقط کافیست تصویر پیش فاکتوری که شامل نام فروشگاه، اطلاعات تماس، آدرس و مهر فروشگاه، نام خریدار، تاریخ و مدت اعتبار، اطلاعات محصول( مدل، گارانتی و …) به همراه نقشه ی فنی محصول و یا هر سند دیگری که موید وزن تمام شده محصول می باشد را به آدرس ایمیل novinhesar@gmail.com ارسال نمایید و یا با واحد فروش نوین حصار از طریق شماره های ۰۵۱۳۸۸۳۹۸۲۲۰۵۱۳۸۸۴۲۸۵۸ تماس حاصل فرمایید.