نرده و حصار میلگردی زمین ورزشی

محصورسازی زمین های ورزشی

با توجه به افزایش فضاهای ورزشی در سطح شهرها، زیبایی و ظاهر بصری زمین های ورزشی یکی از فاکتورهای حائز اهمیت می باشد.

کارخانه تولیدی نوین حصار با تولید نرده های میلگردی پیش ساخته ای که دارای بافت مشبک و طیف گسترده ای در رنگبندی می باشند، نقش بسزایی در ایجاد چشم اندازی زیبا برای سطح شهرها دارد.

هر دست نرده میلگردی نوین حصار شامل یک عدد پایه، یک عدد پانل به همراه اتصالات و پیچ و مهره که تماما رتگ شده هستند ارائه می شود. ما این نرده ها را طبق استاندارد ملی شماره۱۹۹۳۱، توسط به روزترین ماشین آلات دقیق مش وایرینگ تمام اتوماتیک بوسیله جوش مقاومتی نقطه ای تولید می کنیم تا از تمامی جزئیات موجود در نرده ها و سرعت بالای تولید در تیراژ انبوه اطمینان حاصل کنیم همچنین نرده های ورزشی تولیدی نوین حصار در مقایسه با سایر محصولات مشابه از جمله: فنس و حصار توری، دارای طراحی استاندارد و منحصر به فرد در ابعاد چشمه، نوع میلگرد مصرفی، چیدمان مناسب نرده در نقاط مختلف زمین( مانند پشت دروازه)، اتصالات مقاوم (متصل کردن پانل به پایه) می باشند  که تمامی این ویژگی ها مقاومت نرده را در برابر ضربات توپ های سنگین مانند توپ بسکتبال، فوتبال، والیبال چند برابر کرده است.

طراحی ویژه نوین حصار برای زمین های :۱- تنیس و بدمینتون ۲-بسکتبال و والیبال ۳- زمین های فوتبال

نرده برای زمین های تنیس و بدمینتون

ورزش تنیس امروزه در بین جوانان و نوجوانان از پرطرافدارترین ورزش هاست. یکی از فاکتورهایی که برای محصور سازی زمین های تنیس و بدمینتون حائز اهمیت است بافت فشرده پانل نرده می باشد. زیرا انواع توپ های مورد استفاده در این زمین ها با قطرهای بین ۳۵/۶ تا ۷۵/۶ سانتی متر می باشد. بنابراین طراحی چشمه های پانل نرده های نوین حصار کمتر از کوچکترین قطر توپ های تنیس طراحی شده اند.

 

نمونه  نرده اجرای شده ویژه زمین تنیس و بدمینتون

نرده برای محصورسازی زمین های ورزشی بسکتبال و والیبال

با توجه به مطالعات انجام شده در خصوص محصور سازی زمین های ورزشی بسکتبال و والیبال توسط تیم تحقیق و توسعه کارخانه جات تولیدی نوین حصار، نرده های پیشهادی ما مدل SP می باشد.

که با طراحی مختص این زمین ها سعی داریم تا با در نظر گرفتن فاکتورهایی همچون ابعاد زمین، وزن توپ، ماکسیمم نیروی وارده توسط توپ های والیبال و بسکتبال ارتفاع و برد ماکسیمم حرکت توپ در حین بازی طراحی شده است.

                                                                                                                                                                                                                      برای مشاهده مدل SP اینجا کلیک نمایید

ارتفاع مناسب برای زمین های ورزشی بسکتبال و والیبال ۴ الی ۶ متر می باشد. مدل پیشنهادی برای این زمین ها مدل نرده LR  می باشد.

از دیگر فاکتورهای طراحی پانل این نرده ها می توان به گل شکل بودن قسمت فوقانی پانل اشاره نمود که این فاکتور در حین بازی که توپ با قسمت فوقانی برخورد دارد باعث جلوگیری صدمات وارده به توپ می شود.

نمونه نرده اجراشده ویژه زمین والیبال و بسکتبال

 

نرده برای محصور سازی زمین های فوتبال

زیبایی بصری زمین های فوتبال موجب می شود تا دید تماشاگران به زمین مطلوب باقی بماند. طراحی ویژه تیم تحقیق و توسعه (R & D) نوین حصار در خصوص نرده های زمین های ورزشی فوتبال بر پایه ی فاکتورهایی از جمله ظرافت در بافت نرده ها جهت افزایش زیبایی و مقاومت محصول در برابر ضربات توپ و قدرت تحمل خستگی ناشی از تکرار مداوم بار وارده بوده است. نرده های تولیدی برای این زمین ها در سبد محصولات نوین حصار مدل SP از ارتفاع ۳ الی ۶ متر می باشد.

 

نمونه نرده ورزشی ویژه زمین فوتبال

نرده های پیشنهادی زمین های ورزشی:

نرده مدل SP

نرده مدل LR