نرده و حصار سایت های تأسیساتی، نفتی، پتروشیمی و معادن

نرده و حصار حفاظتی سایت های تاسیساتی، نفتی، پتروشیمی و معادن

یکی از مهم ترین تصمیمات مدیران و مسئولان حراست سایت های با اهمیت بالا انتخاب حصار محافظتی با امنیت کافی، بادوام و کاربردی به عنوان اولین ابزار حفاظت فیزیکی مجموعه می باشد. این باعث شده پیشنهادات متمایز و ویژه ای در سبد محصولات اکثر تولیدکنندگان محصولات امنیتی برای پاسخ به این نیاز طراحی و ارائه گردد.

انتخاب نرده و حصار با ضریب امنیت بالا جهت سایت های تاسیساتی، نفتی، پتروشیمی ومعادن به دلیل اهمیت ایزوله بودن تاسیسات در مقابل نفوذ از خارج ازاهمیت بالایی برخوردار است.

کارخانه تولیدی نوین حصار با رویکرد حفاظت فیزیکی مجموعه با تکیه بر دانش فنی خود در بومی سازی تکنولوژی های روز دنیا بسته ی پیشنهادی ویژه ای را برای پاسخ به نیازهای سایت های با اهمیت بالا مانند پالایشگاه ها، نیروگاه ها، تاسیسات، آب، گاز، برق و سایر مراکز دارای اهمیت استراتژیک ارائه داده است و نرده و حصار سایت های تأسیساتی، نفتی، پتروشیمی و معادن را توانسته است به بهترین شکل طراحی کند.

با توجه به واقع شدن اکثر تاسیسات نفتی و پالایشگاهی کشور در حاشیه خلیج فارس و همچنین وجود گازها و سولفات ها و سایز عوامل زنگ زدگی فلزات در تمامی محیط های مشابه، انتخاب نرده های نوین حصار به دلیل امکان انتخاب پوشش محافظ گالوانیزه گرم قبل از رنگ و همچنین عدم نیاز به جوشکاری و رنگ آمیزی در محل، دوام محصول در محیط های مهاجم را تضمین می کند.

حصارهای امنیتی نوین حصار با امکان نصب انواع سامانه های الکترونیکی تشخیص نفوذ و همچنین امکانات سخت افزاری مانند نصب دستک های L وV شکل در قسمت فوقانی پایه ها و قابلیت  نصب انواع سیم خاردار و تبرسیم خطی و حلقوی و یا پانل های امنیتی در قسمت اضافه ارتفاع بهترین گزینه جهت حصارکشی محل ها و سایت های نیازمند امنیت بالا است.

همچنین نوین حصار با پیشنهاد بخشی از گروه محصولات متداول به بخشی از محصولات امنیتی و فوق امنیتی خود تمامی تنوع نیاز به نرده در بخش های ضریب امنیت بالا جهت سایت های تاسیساتی، نفتی، گازی و پتروشیمی به دلیل اهمیت ایزوله بودن تاسیسات در مقابل نفوذ از خارج که از اهمیت بالایی برخوردار است را پوشش داده است.

علاوه بر قیمت تمام شده و هزینه بهره برداری بسیار پایین که ملاک مهمی در انتخاب محصول در تمامی کاربردها به شمار می آید. زیبایی ناشی از طراحی سه بعدی و قابلیت ایجاد تنوع در رنگبندی نه تنها به فضاسازی مناسب تر و سازگارتر به محیط کمک می کند بلکه نیاز به رعایت ملاحضات و ضوابط پدافند غیرعامل و استتار در محافظت از تاسیسات حیاتی را نیز برآورده می سازد.

اهمیت طراحی حصارکشی سایت پتروشیمی، نفت و گاز

دلیل اصلی نیاز به طراحی حصارکشی سایت های تاسیساتی ، پتروشیمی و نفت و گاز برای شرکت های عظیم انرژی، حفاظت از ساختمان ها، سازه ها، ماشین آلات، صنایع و تاسیسات با اهمیت بالا می باشد.

با توجه به طراحی بین المللی نرده های امنیتی و فوق امنیتی نوین حصار انتخاب مناسبی جهت نرده گذاری ایمن برای سایت های تاسیساتی به شمار می آید.

تجهیزات سخت افزاری جانبی قابل نصب بر روی نرده های نوین حصار

حصارهای تولید نوین حصار با توجه به دارابودن استانداردهای بین المللی و ملی بهترین گزینه در انتخاب جداره های موجود برای تطبیق پذیری با انواع سامانه های حفاظتی محسوب می شود.

گروه صنعتی نوین حصار با توجه به هماهنگ سازی خود با تکنولوژی روز دنیا و امکان سفارش سازی با توجه به سفارش تولیدکننده را دارد؛ به طور مثال تغییر در اندازه ی پایه ها و یا الصاق دستک های LوV شکل  بر روی پایه ها و یا تغییرات در ارتفاع پانل نرده و امکان نصب تجهیزات الکترونیکی مانند دوربین و چراغ روشنایی را فراهم آورده است.

همچنین انواع سیستم  های تشخیص نفوذ در حوزه های منطقه ای و جهانی مورد استفاده برای ایجاد ایمنی بیشنر برای سایت های تاسیساتی، پتروشیمی، نفتی، گازی هستند. قابلیت الحاق بر روی نرده های نوین حصار را دارند.

باتوجه به سست بودن فنس های توری، حصاری و هزینه های زیاد برای ایجاد صلبیت در آنها و همچنین گران بودن هزینه های تمام شده دیوارهای آجری و بتنی، نرده های نوین حصار با بهترین نتیجه و راندمان  برای نصب انواع تجهیزات تشخیص نفوذ از بهترین گزینه ها به شمار می آید.

فنس سایت نفتی

اهمیت بکارگیری نرده های پیش ساخته برای سایت های تاسیساتی، پتروشسیمی، نفت وگاز

با توجه به اینکه سایت های مذکور معمولا در حومه شهرها و یا مناطق دورافتاده می باشند و نیاز به متراژهای بالایی دارند محصورسازی این سایت ها از جمله پروژه های عظیم محسوب می شوند.

و امکانات عمرانی در این منطقه به دلیل دورافتاده بودن آنها بسیار کمیاب می باشند، پیش ساخته بودن حصارهای حفاظتی(نوین حصار) پیرامون این سایت ها باعث صرفه جویی در زمان نصب و اجرا و هزینه های اجرایی می شوند.

 حصارهای پیشنهادی نوین حصار جهت محصورسازی سایت های تاسیساتی، پتروشیمی، نفت و گاز

۱-حصار و نرده SR  با بافت فشرده

۲-حصار و نرده نیمه امنیتی SE-L و امنیتی SE-V

۳-حصار و نرده فوق امنیتی High-Security

۱-حصار و نرده SR  با بافت فشرده : یکی از پرکاربردترین محصولات کارخانه جات تولیدی نوین حصار فنس مدل SR می باشد که در طیف و سیعی از کاربردها بسته به نظر بهره برداران مورد استفاده قرار گرفته است. با توجه به قیمت تمام شده پایین و همچنین درجه امنیت نسبتا بالا و مناسب از این محصول می توان در اکثر مناطق و محیط هایی که درجه اهمیت متوسط دارند استفاده نمود. کارخانه جات تولیدی نوین حصار این محصول را با توجه به درجه امنیت به صورت بافت معمولی و بافت فشرده ارائه داده تا جوابگوی طیف بیشتری نیازهای استفاده کنندگان محترم باشد.

فنس سایت تاسیساتی

۲-حصار و نرده نیمه امنیتی SE-L و امنیتی SE-V: با توجه به دستک L  شکل در بالای نرده ها و قابلیت نصب سیم خاردار می توان این محصول را در رده نیمه امنیتی و در صورتیکه دستک V شکل باشد محصول امنیتی به شمار آورد. بسته به درجه اهمیت و نوع کاربری پروژه می توان از پانل بافت فشرده (چشمه های ۳۰*۶۰ میلی متر) و چشمه های معمولی استفاده نمود. همچنین جهت استفاده در شرایط جوی با خوردگی بالا امکان پوشش گالوانیزه گرم بر روی حصارهای پیشنهادی وجود دارد.

۳-حصار و نرده فوق امنیتی High-Security: جهت محصورسازی سایت های تاسیساتی با درجه اهمیت بسیار بالا که شامل پالایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی و دیگر سایت های که به خطرافتادن امنیت آنها با ورود افراد متفرقه به آنها باعث ایجاد اختلال در سیستم و هدر رفت سرمایه های ملی کشور می گردد، می بایست از حصارهای فوق امنیتی نوین حصار جهت حصارکشی این محیط ها استفاده نمود. حصارهای فوق امنیتی نوین حصار با بافت فشرده و نصب الحاقیات دستک L وV شکل درقسمت فوقانی پایه و قابلیت نصب سیم خاردار خطی و حلقوی بر روی دستک ها محصولی بسیار کارآمد و مناسب جهت محصورسازی مکان های فوق الذکر با درجه اهمیت بالا می باشد.

فنس سایت تاسیساتی و نفتی زیرسازی بستر و نصب آسان

از مهم ترین نکات در زمینه نصب و اجرای نرده های حفاظتی تاسیساتی انتخاب و اجرای بستر و زیرسازی مناسب می باشد؛ که این امر در پایداری و مقاومت و تامین ایمنی جداره نقش مهمی دارد.

حصارهای نوین حصار بر روی کلیه سطوح مفاوم و پایدار مانند: فونداسیون های بتنی، آسفالت ها، انواع دیواره ها قابل نصب هستند. نوع زیرسازی انتخابی نقش تعیین کننده ای در بهینه سازی هزینه های اجرا دارد. عواملی همچون ارتفاع نرده و مدل انتخابی نقش (از جهت وزن حصار) تاثیر بسزایی بر روی نوع زیرسازی و هزینه های تمام شده آن دارد.

برای نصب حصارها میتوان از انواع فونداسیون های بتنی نواری و منفرد بصورت درجا و پیش ساخته و همچنین آسفالت ها با ضخامت کافی بسته به مدل نرده استفاده نمود. همچنین برای نصب و اجرای حصار بر روی دیوارهای آجری می بایست ابتدا یک قرنیز بتنی با ضخامت کافی بسته به نوع و ارتفاع حصار اجرا گردد؛ سپس با استفاده از پلیت های متصل به پایه ی نرده ها و یا تهیه بیس پلیت ها(صفحه انتظار) بر روی دیوار نصب شوند.

نصب نرده بر روی دیوارهای کم ارتفاع نه تنها موجب افزایش امنیت و ایمنی می شود بلکه به لحاظ اقتصادی نیز پروژه را مقرون به صرفه تر می کند؛ زیرا افزایش ارتفاع بوسیله ی آجر و سایر مصالح هزینه های اجرای جداره ها را افزایش می دهد و به صرفه اقتصادی نمی باشد.

یکی از مزیت های تولید نرده های میلگردی نوین حصار مونتاژ پایه ها همراه با پلیت متصل زیر پایه و رنگ آمیزی با رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای پایه بعد از جوشکاری می باشد؛ که به هنگام جوش دادن پایه ها به پلیت انتظار هیچ گونه آثار سوختگی ناشی از جوش بر روی پایه ی نرده ها باقی نمیماند و تنها لبه ی بیرونی پلیت متصل به پایه در معرض سوختگی جوشکاری قرار می گیرد.

نرده و فنس پیشنهادی سایت های تاسیساتی و امنیتی

فنس مدل SR

فنس مدل SE-L

فنس مدل SE-V

فوق امنیتی High-Security