نرده و حصار امنیتی ویژه ایمن سازی خطوط ریلی

حصار محافظ حریم خطوط ریلی راه آهن و مترو

حصارهای محافظ نوین حصار محصولی با آخرین تکنولوژی روز دنیا، ایمن، مقرون به صرفه و کاربردی جهت جداسازی خطوط ریلی راه آهن به شمار می آید.

حصارهای میلگردی نوین حصار با طراحی منحصر به فرد دارای مزایای بی شماری در مقایسه با انواع حصار و جداره های سنتی حریم خطوط راه آهن می باشد.

این محصول جهت ایمن سازی خطوط راه آهن در اکثر کشورهای صنعتی و پیشرفته جهان در حال استفاده می باشد.

مهم ترین نکته در انتخاب نوع حصار خطوط ریلی راه آهن چیست؟

در انتخاب نوع حصار نکات بسیار زیادی قابل اهمیت هستند، از جمله:

۱- تامین امنیت و ایمنی کافی حریم خطوط راه آهن

۲- دوام و پوشش مقاوم در برابر انواع شرایط جوی

۳- قابلیت دید از هر دو جهت حریم خطوط در شب و روز

۴- سرعت  تولید و نصب بالا

۵- دارای ضمانت نامه و گواهینامه استاندارد ملی

۶- زیبایی ظاهری و تنوع در رنگبندی

۷- ارزش خرید بالا و هزینه های تمام شده کمتر

۸- مدل نرده و حصار

یکی از مهم ترین مزایای قابل توجه حصارهای تولیدی نوین حصار، تامین امنیت و ایمنی کافی حریم خطوط ریلی می باشد.بافت پانل های حصارهای میلگردی نوین حصار به طور کاملا فشرده طراحی شده اند که امکان صعود و برش حصار با قیچی میلگردبر وجود ندارد. با توجه به اینکه حرکت قطار بر روب ریل باعث ایجاد ارتعاش و لرزش در محیط پیرامون می شود، انتخاب نوع حصار باید به گونه ای باشد که قابلیت مقابله با این ارتعاشات را داشته باشد. تیم تحقیق و توسعه نوین حصار با طراحی تخصصی این حصارها با بهره گیری از ماشین آلات تمام اتوماتیک صنعتی به نیازاین کاربری پاسخ داده شده است.

همچنین ارتفاع مورداستفاده دراین حصارها حدود ۲ الی ۳ متر می باشند؛ که برای جلوگیری از ورود هرگونه احشام و افراد به داخل حریم ریل که باعث اختلال در مسیر ریلی و بروز حادثه می شوند، مناسب هستند.

این نوع حصارها با قابلیت اتصال انواع الحاقیات مانند: دستگاه های امنیتی L و Vشکل جهت افزایش امنیت و نصب سیم خاردارها به قسمت فوقانی حصارها و همچنین الصاق انواع چراغ جهت افزایش روشنایی و کنترل حریم ریل در شب را دارا می باشد.

دوام و پوشش مقاوم در برابر انواع شرایط جوی

مزایای این حصارها در مقایسه با جداره های سنتی حریم خطوط راه آهن می توان قابلیت ایجاد تنوع در رنگبندی جداره، پوشش محافظ مقاوم و دارای گارانتی، خدمات دوره ای رنگ آمیزی مجدد و تجدید دوره گارانتی و تولید ۱۰۰% بومی محصول و عدم وابستگی تولید به خارج از کشور که در پروژه های ملی حائز اهمیت می باشد و در نهایت امنیت بالا و ایزوله نمودن کامل حریم خطوط اشاره کرد.

قابلیت دید از هر دو جهت حریم خطوط در شب و روز

حصارهای میلگردی نوین حصار با ایجاد دیدی بصری در سمت دیگر حصار امنیت حریم جداره را به علت عدم امکان اختفا در پشت آن مضاعف می کند.

سرعت  تولید و نصب بالا

کارخانه جات تولیدی نوین حصار با در اختیار داشتن ماشین آلات تمام اتوماتیک(که توسط تیم تحقیق و توسعه نوین حصار طراحی شده اند) امکان افزایش سرعت تولید روزانه با حجم بالا را فراهم آورده است.

همچنین به دلیل طراحی منحصر به فرد حصارها به صورت پیش ساخته امکان نصب و اجرای این حصارها توسط افراد نیمه فنی و با حداقل سرعت در نصب و اجرا وجود دارد.

دارای ضمانت نامه و گواهینامه استاندارد ملی

تمامی مدل های حصارهای گروه صنعتی نوین حصار مطابق با استانداردهای ملی شماره ۱۹۹۳۱ و ۲۱۱۳۲ طراحی و تولید شده گردیده اند؛ همچنین این محصولات دارای گارانتی پوشش از ۱۰ الی ۳۰ سال می باشند.

زیبایی ظاهری و تنوع در رنگبندی

با توجه به اینکه تنوع در رال رنگ گروه صنعتی نوین حصار بالا می باشد، امکان انتخاب رنگ بندی این حفاظ ها با هرگونه سلیقه و سازگار با محیط پیرامون وجود دارد. همچنین با وجود قوس در خم مقاومتی در بدنه پانل علاوه بر تامین مقاومت حصار در برابر انواع ضربات، باعث زیبایی بصری در مسافت های طولانی می شود.

ارزش خرید بالا و هزینه های تمام شده کمتر

حصارهای محافظ صنعتی نوین حصار جایگزین مناسب انواع حصارهای سنتی با هزینه های بالا می باشند.

حصارهای میلگردی نوین حصار با طراحی شبک در عین حال بافت فشرده در چشمه ها و همچنین استفاده از ررنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای هزینه های تمام شده حدود ۳۰% کمتر و ارزش خرید بالاتری نسبت به سایر حصارها و فنس های موجود در بازار دارند.

مدل نرده و حصار

حصارهای پیشنهادی برای حفاظت از حریم و خطوط ریلی مدل های:

۱- حصار با بافت معمولی SR

۲- حصار فوق امنیتی High-Security

۳- حصار نیمه امنیتی Security-V

۴- حصار امنیتی Security-L

 

یکی از پرکاربردترین محصولات گروه صنعتی نوین حصار فنس با بافت معمولی SR می باشد.که در طیف وسیعی از کاربردها بسته به نظر بهره برداران مورداستفاده قرار می گیرد.

جهت آشنایی با حصار مدل SR کلیک نمایید.

۱- حصار با بافت معمولی SR

با توجه به اینکه هزینه های تمام شده تهیه و اجرای این نوع حصارها به نسبت سایر روش های سنتی پایین تر می باشد. بکارگیری این نوع حصارها با متراژ بالا جهت محصورسازی خطوط ریلی و خطوط بین شهری و مکان های کم رفت و آمد و همچنین برای جلوگیری ورود احشام به حریم خطوط ریلی می توان پیشنهاد مناسبی باشد. درجه امنیت این مدل در رده بالا-متوسط قرار می گیرد، همچنین این مدل قابلیت تولید با پوشش گالوانیزه و رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای را دارد.

۲- حصار فوق امنیتی High-Security

حصارهای فوق امنیتی نوین حصار با بافت فشرده و منحصر به فرد جهت ایزوله نمودن ۱۰۰% حریم خطوط ریل طراحی شده اند.

بافت فشرده پانل این حصارها امکان بالا رفتن از نرده همچنین قیچی شدن نرده با قیچی میلگرد بر را از بین برده و همزمان با ایجاد دید در سمت دیگر حصار باعث امنیت مضاعف جداره به دلیل عدم امکان اختفا در پشت آن می گردد.

همچنین به دلایل مقاومت بالای فیزیکی این محصول با تقویت جزئیات اتصال به کف و پایه ها می توان از حصارهای فوق امنیتی در مناطق کوهستانی و در محل هایی که در معرض ریزش سنگ و برف قرار دارند استفاده نمود.

در نهایت با توجه به بافت فشرده حصارهای فوق امنیتی این محصول می تواند به عنوان کاهنده آلاینده های صوتی در محل ایستگاه ها استفاده شود. در این صورت بافت مشبک فشرده پانل حصار همراه با پوشش پلیمری باعث تنزل صدای ترمز قطار در بیرون از حریم ریل و محوطه های ایستگاه می شود. درجه امنیت این محصول در رده بسیار بالا قرار می گیرد. همچنین قابلیت تولید با پوشش محافظ گالوانیزه و پوشش رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای را دارا می باشد.

جهت آشنایی با حصار فوق امنیتی High-Security کلیک نمایید.

۳-حصار نیمه امنیتی Security-V

این نوع حصارها برای محل هایی پیشنهاد می گردنند که تنها نیاز به یک جداکننده برای عابرین حاشیه ی خطوط راه آهن دارند، محل هایی مانند:

۱-حریم ریلی مناطق مسکونی، شهری و روستایی و حومه

۲-حریم ایستگاه ها و مترو

۳-محصورسازی ساختمان و ایستگاه ها

درجه امنیت این محصول در رده ی بالا قرار می گیرد، همچنین این محصول قابل تولید با پوشش محافظ گالوانیزه و رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای می باشد.

جهت آشنایی با حصار نیمه امنیتی Security-V کلیک نمایید.

۴-حصار امنیتی Security-L

این حصارها با قابلیت نصب انواع سیم خاردار به وسیله ی دستک های V شکل تعبیه شده در قسمت فوقانی نرده، در رده حصارهای امنیتی قرار می گیرند. با توجه به اینکه هزینه های تمام شده این نوع حصار نسبت به سایر حصارهای امنیتی پایین تر می باشد، می تواند انتخاب مقرون به صرفه ای باشد. این حصارها به ایزوله نمودن حریم ریل کمک کرده و از دیگر کاربردهای این مدل می توان به استفاده در محصورسازی انبارها و سایت ها و مکان هایی دیگر که نیاز به امنیت بالا دارند اشاره کرد.

جهت آشنایی با حصار امنیتی Security-L کلیک نمایید.