حفاظ و نرده استاندارد برای پارک و فضاهای سبز

حصار مناسب جهت محصورسازی پارکها و فضای سبز

جداکننده ها در پارک ها و فضاهای سبز مانند حصار جداکننده های اطراف گیاهان، اطراف برکه ها و استخر ها، اطراف پرتگاه ها و در نهایت حصار جداکننده پیرامونی پارک ها، یکی از کاربردهای اصلی نرده های جداکننده نوین حصار به شمار می روند. در این کاربرد نیز محصولات نوین حصار با تکیه بر مشخصات ممتاز خود مانند مقاومت، ظرافت، زیبایی و همخوانی بی رقیب با منظر فضای سبز، قیمت تمام شده کمتر و در نهایت پوشش محافظ مقاوم که در فضاهای سبز با رطوبت بالا از الزامات جهت انتخاب نوع نرده می باشد توانسته است به عنوان جایگزین بسیار مناسبی برای حصار جدا کننده های پروفیلی سنتی مطرح گردد.

برای محصورسازی پارک ها و فضاهای سبز از چه نوع حصاری استفاده کنیم ؟

مدل های فنس مناسب برای فضاهای سبز و پارکی LR و LA می باشد.که از نظر زیبایی و کاربردی همخوانی بسیار زیادی با فضاهای مربوطه دارد همچنین بدلیل داشتن طرح گل شکل در قسمت بالای نرده باعث ایجاد زیبایی بصری در پارک ها وفضاهای سبز می شود.

رال رنگ های نرده های استفاده شده در فضای پارکی وفضای  سبز، با توجه به محیط و فضای مد نظر رنگ سبز رال ۶۰۰۵ و زرد رال ۱۰۲۱ و همچنین قرمز رال ۳۰۲۰ می باشد. تنوع در رنگبندی نرده های نوین حصار و انتخاب رنگ بالا می باشد .

مزایای حصارهای نوین حصار

با توجه به تنوع پوشش گیاهی پارک ها و فضاهای سبز و  وجود انواع گیاهان رونده می توان جهت زیباسازی محیط حصارکشی پیرامونی و یا داخلی این فضاها را به طور سازگار و زیبا انتخاب نمود.

فنس های میلگردی نوین حصار به علت مشبک بودن جایگاه مناسبی برای رشد انواع گیاهان رونده می باشند. این فنس ها دارای متریال و رنگ های سازگار با محیط زیست هستند.

فنس های میلگردی نوین حصار می توانند برای جداسازی و مرزبندی فضاهای مختلف پارکها مورد استفاده قرار گیرند. همچنین با توجه به اینکه تردد کودکان در این فضاها بسیار بالا می باشند حصارکشی پیرامونی پارکها جهت جداسازی خیابان و فضای پارک برای جلوگیری از ورود ناگهانی کودکان به خیابان الزامی می باشد.

گروه صنعتی نوین حصار با بهره گیری از ماشین آلات تمام اتوماتیک جداره های ایمن با طراحی منحصر به فرد و سازگار با فضاهای سبز را تولید می کند. همچنین دارای قابلیت تولید با بالاترین سرعت و به صورت انبوه می باشد.

رنگ مورداستفاده بر روی فنس های تولیدی از نوع رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای می باشد که این رنگ در آزمایشگاه کارخانه نوین حصار تست در معرض اشعه فرابنفش را معادل ۱۰۰۰ ساعت پاس کرده است.

بنابراین هزینه های ناشی از رنگ آمیزی دوره ای سالانه برای فنس های نوین حصار مطرح نمی باشد.

فنس های تولیدی نوین حصار مطابق با استاندارد های بین المللی و استانداردهای ملی شماره های ۱۹۹۳۱ و ۲۱۱۳۲ می باشد. که این استانداردها با تصویب شورای عالی استاندارد برای اطمینان بخشیدن به استفاده کنندگان و در جهت مدیریت کیفیت بر اساس ضوابط نظام تایید صلاحیت ایران ارزیابی شده است.

پیشنهاد تایید شده شهرداری ها برای حصارکشی فضاهای سبز

با توجه به اینکه شهروندان ساعات زیادی را در روز در اماکنی مانند پارک های درون شهری و برون شهری می گذرانند زیرا این مکان ها آرامش ذهن و روان را تا حدودی تامین می کنند. لیکن یکی از نکاتی که برا احداث انواع این اماکن حائز اهمیت هست فنس کشی مناسب می باشد. کارخانه جات تولیدی نوین حصار با همکاری های چندین ساله خود با شهرداری ها متعدد، صلاحیت خود را برای تامین فنس های لازم جهت محصورسازی فضاهای سبز به اثبات رسانیده است. به همین دلیل در حال حاضر پیشنهاد اکثر شهرداری ها جهت تامین حصار به پیمانکاران فنس میلگردی پیش ساخته نوین حصار می باشد.

در ده سال اخیر بیش از ۵۰۰ پروژه محصورسازی فضاهای سبز و پارک های درون شهری توسط فنس های گروه صنعتی نوین حصار اجرا شده است که این پروژه ها حاصل همکاری ما با شهرداری های یزد، مشهد، تهران، ساری، طبس، رودهن، قرچک، ارومیه، زاهدان،بابل، قرچک، بومهن،کرج، اراک،نوشهر،کرمان،شیراز،بندرعباس،شهباز،چناران،فسا،شاندیز،فریمان،پردیس،اسلامشهر،شوشتر،تربت حیدریه قزوین،رویان،دماوندو نی ریز می باشد.

نرده های پیشنهادی پارک ها و فضاهای سبز:

نرده مدل LR

نرده مدل LA