حصار و نرده محافظ باغ وحش و مزارع پرورش حیوانات

فنس محافظ باغ وحش و مزارع پرورش حیوانات

کارخانه جات تولیدی نوین حصار با بهره گیری از ماشین آلات تمام اتوماتیک و تیم تحقیق و توسعه ( R&D) مجرب توانسته با کمترین هزینه تمامی فاکتورهای موردنیاز فنس باغ وحش از جمله : دوام، مقاومت و زیبایی و قابلیت Transparent(دید مناسب از بیرون) طراحی و تولید کند.

ایمنی در محصورسازی

مقاومت ناشی از بافت منحصر به فرد نرده های مشبک میلگردی امتیاز ویژه در محل هایی است که احتمال وارد آمدن نیروی شدید به حصار محافظ میلگردی(مانند: حملات مختلف انواع حیوانات وحشی)، باغ وحش ها، پناهگاه های حیات وحش و سازمان های امداد و نجات که مسئول نگهداری حیوانات وحشی و در معرض خطر یا  حیوانات خطرناک هستند، درجه اهمیت بالایی دارند. نتیجه نرده و فنس های محافظ باید به گونه ای طراحی و تولید شوند که مسئولین این اماکن حیوانات را با خیال راحت نگهداری کنند، ایمنی کارکنان را فراهم کنند و مردم را از آسیب های احتمالی محافظت کنند.

نرده باغ وحش

سرعت بالا در نصب و تولید

سرعت بالا در نصب نرده های نوین حصار(مش های جوشی) و همچنین سرعت بالا در تولید این محصولات باعث شده تا با صرف کمترین زمان و هزینه فضایی ایمن و آرام، برای بازدیدکنندگان و کودکان فراهم شود.

نرده های مقرون به صرفه نوین حصار

فاکتور هزینه ، دربرگیرنده مقاومت و ایمنی و دوام کافی و همچنین هزینه های پایین تعمیر و نگهداری طی سالیان متوالی می باشد. همانند سایر محصولات نوین حصار، استفاده از این محصولات با قیمت تمام شده کمتر در مقابل سایر محصولات سنتی علاوه بر آسودگی خاطر، صرفه اقتصادی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

فنس باغ وحش

طراحی ویژه کاربری باغ وحش

بافت پانل فنس های نوین حصار مناسب این کاربر با ابعاد ۶۰*۳۰ فشرده طراحی شده اند؛ که مانع از خروج پرندگان کمیاب و با جثه ی کوچک می شود.

برد افقی پرش برخی حیوانات  تا ۴۰ متر و برد پرش از ارتفاع برخی دیگر تا ۵ متر می باشد. نرده های تولیدی نوین حصار با قابلیت تولید با ابعاد ارتفاع های بالا و متنوع خطرات ناشی از این پرش ها را محدود می سازد.

در کاربری باغ وحش ها و مزارع پرورش حیوانات تعبیه درب ها با قابلیت نصب الحاقیاتی همچون: قفل های ضدسرقت و قفل های کودکان  امری اجتناب ناپذیر می باشد.

نوین حصار با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا امکان الحاق این قفل ها را فراهم آورده است.

تمامی محصولات نوین حصار با پوشش رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای تولید می شوند. لازم به ذکر است که رنگ های پودری الکترواستاتیکی کوره ای از نظر زیست محیطی به عنوان یک پوشش برتر معرفی می شود که مشخصات ذاتی این نوع رنگ باعث افزایش مقاومت فیزیکی میشود؛ همچنین در برابر شرایط مهاجم محیطی و جوی، در مقایسه با سایر رنگ های محافظ صنعتی دارای مقاومت بیشتری می باشد.

با توجه به اینکه تراکم مزارع پرورش حیوانات در مناطق شمالی کشور بالا می باشد، تیم کارخانه جات تولیدی نوین حصار نرده  با پوشش محافظ گالوانیزه را پیشنهاد می کند.

پوشش محافظ گالوانیزه دوام و ماندگاری نرده های پیش ساخته میلگردی را در برابر خوردگی مواد شیمیایی مضر و شرایط آب و هوایی نامناسب و زنگ زدگی و مکان هایی با درجه رطوبت و حرارت بالا افزایش می دهد. گارانتی پوشش تمامی نرده های گالوانیزه نوین حصار بین ۱۰ الی ۳۰ سال می باشد. و با توجه به پیش ساخته بودن نرده های تولیدی نوین حصار(برش و جوش و مونتاژ درون کارخانه ای) و گالوانیزه شدن پش از تولید و تمامی اجزاء نرده مشکلاتی از جمله: سوختن پوشش های گالوانیزه به هنگام جوش در محل وجود ندارد.

نرده و حصار ویژه مزارع پرورش حیوانات

یکی از نکات قابل توجه برای محصورسازی مزارع پرورش حیوانات اهلی، مقاومت کافی در برابر انواع ضربات حیوانات(دام ها) و حملات خارجی سایر حیوانات درنده می باشد.

نرده های میلگردی جوشی یکی از رایج ترین انواع نرده می باشد، که با توجه به گستردگی طیف انواع دام و طیور مانند: پرندگان پرورشی و دام های مزرعه و سایر محصولات حیوانات اهلی در مزرعه نصب می گردد، همچنین برای تعیین مرزها در مناطق خاص جداسازی خطوط بین مزارع نصب می گردد.

حصار باغ وحشمواد اولیه نرده های نوین حصار

نرده های میلگردی جوشی نوین حصار از فولاد بادوام صنعتی تولید و ساخته میشوند، که گزینه ی مناسبی برای مصارف روستایی می باشد.

نرده های نوین حصار اولین و تنها دارنده گواهی استاندارد ملی شماره ۱۹۹۳۱ و ۲۱۱۳۲ می باشد.

برای کنترل بخش های مختلف مزرعه در شب، برای دید بهتر در تاریکی نرده های تولیدی نوین حصار قابلیت نصب الحاقیاتی همچون انواع چراغ ها و دوربین را دارا می باشند.

تیم تحقیق و توسعه (R&D) نوین حصار برای محدود کردن پرش حیواناتی همچون؛ گوسفند، طیور و اسب، نرده و حصار را با قابلیت تولید تا ارتفاع ۶ متر طراحی کرده اند.

پیشنهاد ارزان نوین حصار به شما

با توجه به اینکه متراژ موردنیاز محصورسازی مزارع پرورش حیوانات بالا می باشد، برای این محیط ها با درجه اهمیت متوسط جهت محصورسازی پیشنهاد می گردد تا از نرده های پیش ساخته اقتصادی نوین حصار مدل ECO-SR در اتفاعات و رنگ های متنوع استفاده شود. این مدل نرده ها نسبت به سایر محصولات نوین حصار حدود ۵۰% و نسبت به سایر نرده های سنتی موجود در بازار ۷۰% ارزان تر می باشند.

نرده و فنس پیشنهادی مزارع حیوانات و باغ وحش

فنس مدل LR

فنس مدل SR