نرده برای دور باغ، ویلا و زمین کشاورزی

فنس و حصار باغی، ویلایی و زمین کشاورزی

یکی از مهم ترین المان ها برای نگهداری و محافظت از انواع گیاهان و گل های رونده در باغچه ها و دور باغ و ویلا و زمین کشاورزی و از اجزای زیبا و کاربردی، انتخاب نرده  مناسب می باشد.بنابراین جهت تامین امنیت کافی و زیبایی بصری محوطه و زمین های کشاورزی و باغی خود توصیه می شود با شناخت سبک محوطه حصار  و فنس مناسب خود را انتخاب نمایید.

همچنین حصار و فنس باغی به عنوان جدول نیز عمل کرده و اگر بخواهید از ورود حیوانات، به داخل باغ جلوگیری کنید نرده و حصار باغی انتخاب مناسبی خواهد بود.این نرده و حصارها با توجه به شرایط آب و هوایی هر منطقه و نوع محوطه سازی باید دارای ویژگی های مناسبی باشد.

فنس و حصارهای باغی، ویلایی باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

۱-رنگ متناسب و سازگار با محیط پیرامون

۲-دارای ظاهری زیبا و افزایش جنبه تزئینی

۳-مقاومت بالا در انواع شرایط جوی

۴-قابلیت عبور جریان نور برای تامین و روشنایی و تغذیه گیاهان

۵-قابلیت مونتاژ در ارتفاع و اندازه های مختلف با توجه به نیاز

فنس های باغی ویلایی نوین حصار

زمین های کشاورزی، باغ و ویلاها گروه دیگری از مصرف کنندگان محصولات نوین حصار به شمار می آیند، که برای این گروه  مشتریان در سبد محصولات نوین حصار  نرده های مدل  LR و SR  مناسب جهت محصورسازی دور باغ، ویلا و زمین های کشاورزی می باشند.

کارخانه جات تولیدی نوین حصار با بیش از ۱۰ سال سابقه تولید فنس های باغی، ویلایی و زمین های کشاورزی با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و با در اختیار داشتن تجهیزات و ماشین آلات تمام اتوماتیک اولین و تنها تولیدکننده نرده های استاندارد در ایران می باشد.

تیم تحقیق و توسعه نوین حصار تلاش دارد تا با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای لازم جهت محصورسازی زمین های باغی ویلایی و کشاورزی متناسب ترین و سازگارترین حصار جهت ایجاد محوطه ها را طراحی و تولید کنند.

فنس باغی نوین حصار چه ویژگی هایی دارد؟

 فنس های تولیدی نوین حصار با مقاومت بالا و استفاده از رنگ پودری کوره ای الکترواستاتیکی و قابلیت Transparent(قابل رویت بودن از ۲ طرف نرده) و ظاهر بصری زیبا و قابلیت مونتاژ با سرعت بالا و در ابعاد و اندازه های مختلف ، مقاوم در برابر شرایط جوی ، تنوع در رنگبندی، دارای استاندارد ملی شماره ۱۹۹۳۱  و مطابق با تکنولوژی روز دنیا در مقایسه با سایر محصولات حصارهای موجود در بازار انتخاب درست و مقرون به صرفه تری می باشد.

اگر مزرعه با زمین کشاورزی دارید که می خواهید آن را در برابر سارقین در امان نگه دارید، نرده حصاری به شما امکان می دهد تا بدون جلوگیری از عبور نور خورشید یا بستن دید شما از مرز اطراف ملک خود محافظت کنید.

با توجه به متریال به کار رفته نرده حصاری به مراتب مقرون به صرفه تر از سایر محصولات موجود در بازار می باشد.

قیمت نرده حصاری دور باغ و مزرعه به اندازه محیط زمین شما بستگی دارد. همچنین نوع پوشش انتخابی و جنس نرده و احجام موردنیاز از عوامل وابسته به قیمت می باشد.

نرده های روتین پیشنهادی ما  برای این کاربرد مدل های LR-SR و  LA-SA و LZ-LAW و ECO  با ارتفاعات مختلف و رنگبندی های متنوع جایگزین مناسبی برای محصورسازی باغ و زمین های کشاورزی بوده و از طرف دیگر ویلاها نیز با تمامی محصولات نوین حصار قابل محصورسازی هستند.

دوام و مقاومت بالای نرده های پیش ساخته میلگردی نوین حصار جایگزین مناسب انواع توری مرغی، فنس و نرده های چوبی می باشد.

محصولات نوین حصار در کاربرد ساخت و حصارکشی مجتمع های ویلایی و باغستان ها که در آن ها الزام به استفاده از دیوار و نرده وجود دارد، بسیار مورد استقبال قرارگرفته اند.

بافت منحصربه فرد و چشم نواز، هم خوانی با فضای سبز، تنوع در رنگ، مقاومت و در نهایت پوشش محافظ مقاوم جهت استفاده در فضاهای باز، از مزایای برجسته محصولات نوین حصار هستند که این نرده را در موقعیت ممتاز نسبت به سایر گزینه ها قرارداده اند.

فاکتور کیفیت

نوین حصار با در اختیار داشتن ماشین آلات تمام توماتیک (لازم به ذکر است تمامی ماشین آلات صنعتی توسط خط تولید نوین حصار ساخته شده و به بهره برداری رسیده اند.) توانسته است با کیفیت ترین نرده های میلگردی جوشی کشور را تولید کند. تحمل بار هر نقطه جوشی این نرده های میلگردی معادل ۱۲۰۰ نیوتن می باشد. همچنین طراحی ظاهری این نرده ها با نسبت های ابعادی و سایر فاکتورهای ظاهری به نحوی طراحی شده اند، تا استقامت و مقاومت لازمه در برابر انواع ضربات وارده را داشته باشند. همچنین با توجه به در نظر گرفتنن شرایط جوی مهاجم در برخی نقاط کشور محصورسازی زمین های کشاورزی و باغی نیازمند حصارهای با پوشش های مقاوم در برابر این عوامل می باشند، به عنوان مثال پیشنهاد ما برای محصورسازی زمین های کشاورزی در حاشیه سواحل خزری و جنوبی و مناطق با احتمال حمله وسولفات ها استفاده ازنرده با پوشش گالوانیزه و یا کالفان و یا استیل می باشد.

خدمات ویژه نوین حصار

مشتریان عزیر نوین حصار می توانند جهت دریافت خدمات رایگان و مشاوره جهت چگونگی نصب و برآورد احجام موردنیازشان با توجه به کروکی محل و همچنین دریافت پلن پلیت گذاری و نقشه های صنعتی نرده ها با مشخصات فنی و انتخاب نرده مناسب با تیم فروش و متخصصان فنی نوین حصار تماس حاصل نمایند.

حصار و فنس باغی، ویلایی و کشاورزی در چند مدل طراحی می شوند و کدامیک مناسب شما هستند؟

با توجه به گسترده بودن سبد محصولات نوین حصار و تولید بیش از ۳۰ مدل نرده متناسب با کاربرد باغی ، ویلایی وکشاورزی، برای دریافت مشاوره رایگان جهت انتخاب نوع نرده و با ابعاد و ویژگی های موردنیازتان با کارشناسان واحد فروش نوین حصار تماس حاصل نمایید.

نرده و فنس پیشنهادی باغ، ویلا

فنس مدل LR


فنس مدل SR

فنس مدل LA


فنس مدل SA

فنس مدل LW


فنس مدل SW

فنس مدل LAW

فنس مدل SAW

فنس مدل LZ

فنس مدل SZ

 

فنس مدل ECO