نرده و حصار سایت های سیاسی،نظامی،هسته ای و فوق امنیتی

ایمن ترین نرده و حصار حفاظتی

امنیت مفهومی است که به معنی دوری از هر گونه تهدید و همچنین آمادگی برای مقابله با انواع خطرات می باشد مفهوم امنیت نسبی و دارای شدت و ضعف می باشد. با توجه به سابقه ۱۰ سال فعالیت شرکت نوین حصار و کسب تجارت مفید در طی سالیان  و درخواست های متعدد شهروندان در نمایشگاه ها یا جلسات حضوری مختلف و یا آشنایی با کارخانه تولیدی نوین حصار از طرق سایت، ارتباطات تلفنی، مدیا، این مجموعه در راستای تامین امنیت و حفظ منافع کشوری و پاسخگویی به نیازهای امنیتی ملی نسبت به طراحی و تولید فنس پیش ساخته میلگردی اقدام نموده است. فنس های تولیدی گروه صنعتی نوین حصار جهت حفاظت و ایجاد امنیت، محصورسازی سایت های هسته ای و نظامی و انسداد مرزها بسیار موثر و کارآمد هستند.

با توجه به تنوع در سبد محصولات امنیتی نوین حصار برای کاربری های ذکرشده می توان مناسب ترین حصار جهت محصورسازی و ایجاد امنیت را انتخاب نمود.

فنس های امنیتی و فوق امنیتی نوین حصار با طراحی بین المللی و مطابق با استانداردهای ملی پیشنهاد نوین حصار جهت ایزوله نمودن صددرصد سایت های هسته ای و انسداد مرزها به مدیران محترم می باشد. یکی از جرائمی که برای مسئولین محترم سایت های امنیتی و نظامی همواره جزو دغدغه های مهم بوده، داخل شدن به مواضغ امنیتی یا نظامی یا سیاسی به قصد سرقت یا نقشه برداری و یا دریافت غیرقانونی اطلاعات امنیتی می باشد. که یکی از راه های مقابله با این تخلفات حصارکشی پیرامونی و یا استفاده از فنس ها جهت مرزبندی های داخلی سایت می باشد.

فنس های سایت های نظامی با انواع درجه اهمیت

درجه اهمیت سایت های نظامی از جهت حصارکشی به سه دسته: ۱- نیمه امنیتی، ۲- امنیتی ۳- فوق امنیتی تقسیم بندی می شوند.

برای سایت های با درجه اهمیت “نیمه امنیتی” از جمله فاکتورهای مهم میتوان به ارتفاع جداره، بافت نرده، رنگ و پوشش مقاوم، مقاومت کافی در برابر نیروهای وارده، طراحی متناسب با سایت های نظامی اشاره نمود.

۱- فنس مدل SE-L (نیمه امنیتی): با قابلیت تولید با دو ارتفاع متناسب برای ایجاد جداره ی ساختمان های امنیتی، انبارها و یا ساختمان های تاسیسات در خط تولید کارخانه جات صنعتی نوین حصار، پیشنهاد ما برای سایت هایی که درجه اهمیت پایین تری نسبت به سایر سایت های امنیتی، نظامی دارند قابل استفاده می باشند.

که با توجه به فاکتور در نظر گرفته شده و با نظر ناظر منطقه با دو ارتفاع ۲ و ۳ متر میتوان انتخاب نمود.

از ویژگی های فنس مدل  SE-L(نیمه امنیتی): میتوان به استفاده از خم مقاومتی در بدنه پانل و دستک الحاقی L  شکل بر روی قسمت فوقانی پایه و همچنین قابلیت الحاق انواع سیم خاردار خطی و پانل های حفاظتی و قابلیت مجهزشدن به انواع سیستم های تشخیص نفوذ اشاره نمود. همچنین ابعاد چشمه های فنس به گونه ای طراحی شده  که قابلیت بالارفتن از فنس به علت نداشتن جای پا و مرتفع بودن فنس وجود ندارد.

۲- فنس مدل SE-V(امنیتی): مناسب سایت هایی با درجه اهمیت “امنیتی” هستند و فاکتورهایی مانند ایجاد ایمنی کافی در برابر ضربات، ایزوله نمودن محوطه سایت های امنیتی و نظامی، رنگ و پوشش محافظ با دوام، قابلیت دید در سمت دیگر، ارتفاع مناسب جهت جلوگیری از صعود متجاوزین به محوطه سایت حائز اهمیت می باشند. فنس مدل  SE-V(امنیتی) مناسب حصارکشی سایت هایی با درجه اهمیت “متوسط” می باشند.

۳- فنس مدل High-Security(فوق امنیتی): با توجه به نیاز مبرم سایت های نظامی، فوق امنیتی، سیاسی و هسته ای و … به محصورسازی حرفه ای، تیم تحقیق و توسعه نوین حصار(R & D) با طراحی ویژه فنس برای این کاربری ها، توانسته به این نیاز به طور کاملا فنی و تخصصی پاسخ دهد.

ویژگی های بارز فنس مدل High-Security برای کاربریهای فوق امنیتی عبارتند از:

۱- قابلیت ایزوله نمودن ۱۰۰% حریم داخلی اماکن

با توجه به اهمیت عدم امکان ورود و خروج عموم و افراد متفرقه به سایت های با درجه اهمیت بالا مانند اماکن نظامی، سیاسی، هسته ای و فوق امنیتی، ایزوله نمودن فضای داخلی و پیرامونی این ساختمان ها الزامی می باشد.

پیشنهاد نوین حصار به مدیران محترم این ارگانها فنس مدل فوق امنیتی(High-Security) می باشد. این فنس ها دارای اتصالات امنیتی با طراحی بین المللی می باشد که زمان عبور سارقین را به شدت افزایش می دهد.

۲- مقاومت فیزیکی بالا

فنس های مدل (High-Security) با طراحی خم مقاومتی در بدنه پانل و همچنین تحمل نیروی معادل ۱۲۰۰ نیوتن در هر نقطه جوش پانل این نرده را بسیار مقاوم می سازد.

۳- پوشش محافظ مقاوم در برابر شرایط جوی مهاجم

با توجه به اینکه اکثر سایت های نظامی و فوق امنیتی در نقاط مرزی و دور از مناطق شهری با شرایط جوی نامناسب واقع شده اند، استفاده از پوشش های محافظ مانند پوشش گالوانیزه الزامی می باشد.

این پوشش ها در برابرعواملی مانند رطوبت، دمای هوا، حمله سولفات ها و… تا حدود زیادی مقاوم می باشند. همچنین در خط تولید کارخانه جات تولیدی نوین حصار، رنگ آمیزی محصولات پس از پوشش گالوانیزه گرم با ضخامت استاندارد صورت می گیرد. رنگ مورداستفاده از نوع رنگ پودری الکترواستاتیکی کوره ای می باشد که نیاز به رنگ آمیزی دوره ای و سالانه را برطرف می سازد.

۴- دارای گواهینامه استاندارد به شماره ۲۱۱۳۲

فنس مدل(High-Security) تولید شده در کارخانه نوین حصار دارای گواهینامه استاندارد ملی شماره ۲۱۱۳۲(مشخصات استاندارد برای نرده های میلگردی مشبک جوش شده(با پوشش فلزی یا پوشش پلیمری) بصورت پانل یا رول نرده با چشمه های یکنواخت برابر یا کمتر از ۳۸۷۱mm2 ) می باشند.

۵- زمان عبور بالا

فنس مدل(High-Security) دارای پانل هایی با بافت فشرده(cm10*1/5cm)که امکان بریده شدن این پانل توسط قیچی میلگردبر وجود ندارد همچنین به علت نداشتن جای پا در بدنه و غیرقابل صعود بودن، زمان عبور را تا حدود زیادی بالا برده و سارقین و متجاوزین را مایوس می کند. که ابعاد چشمه پانل نرده یکی از شروط لازمه در استاندارد ملی شماره ۲۱۱۳۲ می باشد.

مطابق تست انجام شه توسط شرکت بتا فنس آلمان بر روی انواع فنس و جداره، فنس های فوق امنیتی (High-Security) با بالاترین زمان عبور، بهترین زمان عبور را ثبت کرده است.در این تست ۳ نوع نرده در شرایط یکسان توسط یک تیم کاملا حرفه ای آموزش دیده ویژه نظامی تخریب شده و زمان عبور از این جداره ها را ثبت گردیده است. نرده پروفیلی سنتی با زمان تخریب ۱۲ ثانیه کمترین زمان عبور را به خود اختصاص داده و نرده بتنی با زمان تخریب ۱۳ ثانیه در رتبه دوم قرار گرفته و اما نرده پیش ساخته صنعتی میلگردی مدل (High-Security)  با زمان تخریب ۴ دقیقه و ۱۱ ثانیه رتبه اول زمان عبور را بین گزینه های قبلی کسب کرده است.

۶- ضمانت نامه پوشش

نرده و فنس پیشنهادی سایت های نظامی و فوق امنیتی

فنس مدل SE-L

فنس مدل SE-V

فوق امنیتی High-Security