راهنمای انتخاب انواع نرده میلگردی و فنس

راهنمای انتخاب مدل نرده

شما میتوانید با استفاده از این راهنما دیدی کلی نسبت به مدل نرده متناسب با کاربرد خود پیدا کنید. اما توصیه می­شود در پایان پس از اخذ مشاوره رایگان با کارشناسان عمران و معماری دفتر فنی کارخانه تولیدی نوین حصار نسبت به انتخاب بهترین گزینه اقدام فرمایید.

شاید انتخاب مناسب ترین مدل نرده از میان انواع مختلف آنها برای شما فرآیندی دشوار باشد. چرا که هر مدل نرده با توجه به هدف و کاربرد مدنظرتان مزیتی را ارائه می­دهد.

در یک دید کلی  نرده­های نوین حصار را به ۲ گروه تقسیم می­شوند:

  • نرده با میلگردهای تک افقی و عمودی به همراه خم­های مقاومتی در بدنه
  • نرده با میلگردهای تک عمودی و دوبل افقی

گروه اول نرده ها عموما شامل مدل­های اقتصادی تر و برای کاربردهای معمول حصارکشی طراحی شده و از ارتفاع ۰.۷۵ متر الی ۶ متر برای طیف وسیعی از کاربردها قابل استفاده می­باشند. البته این گروه محصول می­تواند همزمان با تغییر در بافت و ابعاد چشمه­ها  خروجی­های بسیار سنگین و قدرتمندی مانند نرده­های فوق امنیتی نیز داشته باشد.

گروه دوم نرده ­ها بیشتر برای موقعیت­هایی طراحی شده ­اند که نیاز به تنوع در طرح و یا استقامت بیشتر بافت نرده در مقابل نیروهای تکرار شونده ملاک انتخاب باشد. کلیه مدل­های نرده دکوراتیو و همچنین نرده­های ورزشی فوتبال نوین حصار (با مقاومت بی­رقیب در مقابل خستگی در اثر ضربات توپ) در این دسته بندی قرار می­گیرند.