کاربرد نرده های پیش ساخته میلگردی نوین حصار

لطفا کاربرد مورد نظر خود را انتخاب نمایید

 

فرودگاه ها نیز همانند خطوط راه آهن یکی دیگر از پرکاربردترین محل های مصرف نرده های مشبک میلگردی در سراسر دنیاست، که پیش از این با توجه به جای خالی این محصول در کشور نیاز به آن یا با واردات از کشورهای خارجی و یا با مصالح نامناسب پر شده است.

امروز با توجه به تولید انبوه نرده های مشبک میلگردی توسط نوین حصار جداکننده ای ایمن، مقرون به صرفه و با دوام جهت نرده گذاری سایت های فرودگاهی در دسترس قرار گرفته است. امتیازات منحصر به فرد این محصول اطمینان خاطر و رضایت مدیران مصرف کننده را تضمین خواهد کرد.

نرده های تولیدی نوین حصار محصولی با تکنولوژی روز دنیا، مقرون به صرفه و کاربردی جهت ایمن سازی ایستگاه ها و خطوط راه آهن به شمار می آید. این محصول با توجه به نو بودن تکنولوژی ساخت و طراحی منحصر به فرد دارای مزایای بیشماری در مقایسه با جداره های سنتی حریم خطوط راه آهن است. محصولی که جهت ایمن سازی حریم خطوط راه آهن در اکثر کشورهای صنعتی و پیشرفته جهان در حال استفاده می باشد.

از مزایای این محصول در مقایسه با جداره های سنتی حریم خطوط راه آهن می توان به قیمت تمام شده و هزینه بهره برداری حدود ۳۰% محصولات سنتی، زیبایی ناشی از طراحی سه بعدی و قابلیت ایجاد تنوع در رنگ بندی جداره، پوشش محافظ مقاوم و دارای گارانتی، خدمات دوره ای رنگ آمیزی مجدد و تجدید دوره گارانتی، تولید ۱۰۰% بومی محصول و عدم وابستگی تولید به خارج از کشور که در پروژه های ملی حائز اهمیت می باشد و در نهایت امنیت بالا و ایزوله نمودن کامل حریم خطوط اشاره کرد.

 

همگام با استانداردهای روز جهان و با هزینه کمتر در مقایسه با گزینه های سنّتی، کارخانه تولیدی نوین حصار پیشنهادی منحصر به فرد و ممتاز جهت نرده گذاری در اطراف زمین های ورزشی ارائه داده است. با تحقیقات گسترده تیم تحقیق و توسعه مجموعه (R&D) طراحی بافت و جزئیات اتصالات حفاظ زمین های ورزشی به نحوی ارتقاء یافته که کاملا پاسخگوی نیازهای خاص نرده گذاری زمین های ورزشی باشد.
علاوه بر زیبایی کلی طرح و دوام پوشش محافظ جداکننده های ورزشی تولیدی نوین حصار، ظرافت در بافت نرده ها باعث شده دید تماشاگران به زمین مطلوب باقی بماند. در نهایت مهم ترین مؤلفه در انتخاب نوع حصار محوطه های ورزشی، مقاومت محصول در مقابل ضربات توپ به خصوص در زمین های فوتبال و قدرت تحمل خستگی ناشی از تکرار مداوم بار وارده بوده که جزئیات و بافت انتخاب شده جهت نرده های ورزشی نوین حصار به خوبی و در دراز مدت پاسخگوی این مؤلفه خواهد بود.

یکی دیگر از موارد مصرف نرده های مشبک میلگردی، ایجاد جداکننده ها در سایت های امنیّتی مانند پروژه های انسداد مرزها، سایت هسته ای و یا سایت های نظامی است. محصولات امنیّتی نوین حصار با امکان نصب اضافه ارتفاع به همراه یک خم ۱۳۵درجه و یا خم V شکل و همچنین قابلیت نصب انواع سیم خاردار و یا پانل های امنیتّی (پانل های با بافت فشرده) در بدنه اصلی و یا در قسمت اضافه ارتفاع بهترین گزینه جهت حصارکشی محل ها و سایت های نیازمند امنیت بالا است.

در این مورد نیز قیمت تمام شده کمتر، دوام و مقاومت ذاتی محصول عوامل موثر در انتخاب این کالا در کاربردهای امنیّتی به شمار می آیند.

 

جداکننده ها در پارک ها و فضاهای سبز مانند حصار جداکننده های اطراف گیاهان، اطراف برکه ها و استخر ها، اطراف پرتگاه ها و در نهایت حصار جداکننده پیرامونی پارک ها، یکی از کاربردهای اصلی نرده های جداکننده نوین حصار به شمار می روند. در این کاربرد نیز محصولات نوین حصار با تکیه بر مشخصات ممتاز خود مانند مقاومت، ظرافت، زیبایی و همخوانی بی رقیب با منظر فضای سبز، قیمت تمام شده کمتر و در نهایت پوشش محافظ مقاوم که در فضاهای سبز با رطوبت بالا از الزامات جهت انتخاب نوع نرده می باشد توانسته است به عنوان جایگزین بسیار مناسبی برای حصارجدا کننده های پروفیلی سنتی مطرح گردد.

 

 

 

زمین های کشاورزی، باغات و ویلاها گروه دیگری از مصرف کنندگان محصولات نوین حصار به شمار می آیند. نرده یا حصارهای با ارتفاع تا ۲ متر مدل های LR و SR نوین حصار جایگزین مناسبی برای حصار کشی زمین های کشاورزی و باغات بوده و از طرف دیگر ویلاها نیز با تمامی محصولات نوین حصار قابل محصورسازی هستند.

محصولات نوین حصار در کاربرد ساخت و حصارکشی مجتمع های ویلایی و باغستان ها که در آن ها الزام به استفاده از دیوار و نرده وجود دارد، بسیار مورد استقبال قرارگرفته اند. بافت منحصربه فرد و چشم نواز، هم خوانی با فضای سبز، تنوع در رنگ، مقاومت و در نهایت پوشش محافظ مقاوم جهت استفاده در فضاهای باز، از مزایای برجسته محصولات نوین حصار هستند که این نرده را در موقعیت ممتاز نسبت به سایر گزینه ها قرارداده اند.

 

مزیت های منحصر به فرد نرده های تولیدی نوین حصار مانند هزینه های پایین خرید و نصب و مهمتر از همه کاهش هزینه های بهره برداری مانند حذف هزینه های رنگ آمیزی سالیانه در حصارجدا کننده ترافیکی بدلیل پوشش محافظ مقاوم این نرده ها، باعث استقبال خوب از این محصول در کاربردهای ترافیکی شده است.

از طرف دیگر کاهش چشمگیر عبور ازاین حصار و نرده ها نیز بدلیل بافت منحصر به فرد این محصول باعث کاهش معنادار آمار تصادفات عابرین پیاده در معابری شده که از این محصول به عنوان جداکننده در آن ها استفاده گردیده است. در نهایت سرعت بالای تولید و نصب در محل باعث آسایش خاطر مدیران محترم شهری جهت برنامه ریزی سفارشات و کاهش زمان انسداد مسیر در زمان نصب خواهد بود.

 

نرده های نوین حصار با ایجاد محدودیت کامل در دسترسی، گزینه ی مناسبی جهت ایجاد حفاظ در اطراف زمین های بازی کودکان و یا در شهربازی ها در اطراف دستگاه های متحرک، ایجاد صف و مسیر و یا به عنوان حصار جلوی پرتگاه ها می باشند. این نوع نرده با تکیه بر بافت منحصر به فرد خود و غیر قابل صعود بودن، ظرافت و در عین حال مقاومت و پوشش محافظ مقاوم، گزینه ای برتر جهت ایجاد حصارجدا کننده در فضاهای باز شهربازی ها و زمین های بازی کودکان می باشد.

ضرورت ایمن سازی کانال ها، مسیل های شهری و منابع روباز ذخیره آب در مقابل ورود غیرمجاز و یا سقوط شهروندان و علی الخصوص اطفال به داخل کانال ها و یا منابع آب یکی دیگر از نیازهای مدیران محترم شهری است که کارخانه تولیدی نوین حصار با شناسائی آن اقدام به ارائه راهکار به روز، ارزان و بهینه جهت پاسخگویی به این نیاز نموده است.

در این جهت طیف گسترده ای از محصولات نرده های مشبک میلگردی نوین حصار با خصوصیات منحصر به فرد ذاتی خود مانند قیمت تمام شده کمتر از گزینه های سنتی، تنوع در ارتفاع، بافت ظریف، چشم نواز و هم خوان با مبلمان شهری، مقاومت و غیرقابل صعود بودن و در نهایت پوشش محافظ بسیار مقاوم، توانسته اند به عنوان جایگزین مناسبی برای نرده های پروفیلی جهت ایمن سازی کانال های رو باز، مسیل ها و مخازن روباز ذخیره آب، مورد انتخاب مدیران محترم شهری قرار گیرند.

 

 

مقاومت، زیبایی، دوام و در نهایت دید مناسب از بیرون همگی از امتیازاتی هستند که محصولات نوین حصار را به گزینه ای مناسب جهت استفاده در باغ وحش ها و مزارع پرورش حیوانات تبدیل نموده است.

مقاومت ناشی از بافت منحصر به فرد نرده های مشبک میلگردی امتیازی ویژه در محل هایی است که احتمال وارد آمدن نیروهای شدید به حصار محافظ وجود دارد.

نرده های نوین حصار به خوبی در مقابل نیروهای احتمالی وارده از جانب حیوانات اهلی و وحشی مقاومت خواهند کرد. و در نهایت همانند تمامی دیگر کاربردهای محصولات نوین حصار، استفاده از این محصول با قیمت تمام شده کمتر در مقابل سایر محصولات سنتّی علاوه بر آسودگی خاطر صرفه اقتصادی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت.

 

 

انتخاب نرده و حصار با ضریب امنیت بالا جهت سایت های تأسیساتی، نفتی، پتروشیمی و معادن به دلیل اهمیت ایزوله بودن تأسیسات در مقابل نفوذ از خارج از اهمیت بالایی برخوردار است. نوین حصار با پیشنهاد بخشی از گروه محصولات متداول و بخشی از محصولات امنیتی خود تمامی تنوع نیاز به نرده در بخشهای فوق الذکر را پوشش داده است.

علاوه بر قیمت تمام شده بسیار پایین که ملاک مهمی در انتخاب محصول در تمام کاربردها به شمار می آید، با توجه به واقع شدن اکثر تأسیسات نفتی و پالایشگاهی کشور در حاشیه خلیج فارس و همچنین وجود گازها و سایر عوامل زنگ زدگی فلزات در تمامی محیط های مشابه انتخاب نرده های نوین حصار به دلیل امکان انتخاب پوشش محافظ گالوانیزه گرم قبل از رنگ و همچنین عدم نیاز به جوشکاری و رنگ آمیزی در محل دوام محصول در محیط های مهاجم را تضمین می کند.

 

محصولات نوین حصار برای اولین بار در کشور توسط این کارخانه به عنوان جایگزینی مناسب برای نرده های پروفیلی سنتی جهت نرده گذاری محوطه پروژه های مسکونی، اداری، آموزشی و صنعتی در اختیار مشتریان قرار گرفته است. با توجه به مزایای فوق العاده این محصول در کاربردهای مسکونی از قبیل قیمت تمام شده در حدود ۶۰% نرده های سنتی، غیرقابل صعود بودن جداکننده ها، پوشش محافظ با دوام بالا و ظرافت و هم خوانی این نرده با فضای سبز پروژه های مسکونی، محصولات نوین حصار با استقبال بسیار خوبی از طرف مشتریان مواجه گردیده است.

در حال حاضر بسیاری از پروژه های انبوه سازی و شخصی مسکونی، شهرداری ها (جهت ساختمان های اداری)، دانشگاه ها و شهرکهای صنعتی در کشور در حال استفاده از محصولات نوین حصار می باشند.