آزمایشگاه کنترل کیفیت نوین حصار

آزمایشگاه کنترل کیفیت نوین حصار

کارخانه جات تولیدی نوین حصار با بیش از ۱۰ سال سابقه فروش و تولید محصولات استاندارد با ضمانت در صدر لیست بزرگترین تولیدکنندگان انواع فنس و محصولات مش می باشد. کلیه محصولات تولیدشده در کارخانه تولیدی نوین حصار دارای گواهینامه استاندارد ملی و کاملا تست شده هستند. آزمایشات انجام شده بر روی محصولات در آزمایشگاه کنترل کیفیت نوین حصار به شرح می باشند:

۱-تست پوشش فلزی: کمینه وزن پوشش فلزی باید با الزامات استاندارد ASTM A641/A641M  با کمینه پوشش ۲۵۰ گرم بر مترمربع برای نرده میلگردی جوش شده که از میلگردی ساخته شده که پیش از جوش دادن نرده مطابق با استاندارد ASTM A641 پوشش روی شده باشد این میلگرد به عنوان میلگرد گالوانیزه قبل از جوشکاری شناخته شده می شوند و برای میلگردهای جوش شده ای که بدون پوشش ساخته می شوند و مطابق استاندارد پوشش روی می شوند و به عنوان میلگرد نرده های گالوانیزه پش از جوشکاری شناخته می شوند و مطابق استاندارد ASTM A856/A856M  و برای نرده های میلگردی جوش شده ای که پیش از جوش دادن نرده با آلیاژ فلز آمیخته روی ۵ درصد آلومینیوم پوشش داده شده است و این میلگردها به عنوان فولاد با پوشش آلیاژ فلز آمیخته روی ۵ درصد آلومینیوم قبل از جوشکاری شناخته می شوند.(شاید خوب باشد مقاله استاندارد ASTM را مطالعه کنید.)

۲-تست پوشش پلیمر: کمینه وزن پوشش پلیمر میلگرد دارای پوشش فلزی باید با الزامات ASTM A641/A641M انطباق داشته باشد.

۳-تست مه نمکی:  پوشش پلیمر باید پس از هزار ساعت آزمون مه نمکی هیچ اثری را بر طبق استاندارد ASTM B711 نشان ندهد.

۴-تست قرارگیری در معرض نور فرابنفش: پوشش پلیمر نباید هیچ اثری از نور فرابنفش با آزمون قرارگیری در معرض هزارH با استفاده از دستگاه مناسب و ۶۳ درجه سانتی گراد هنگام آزمون بر طبق استاندارد ASTM D1499 نشان دهند.

۵-تست ارزیابی پوشش پس از آزمون مه نمکی و قارگیری در معرض نور فرابنفش: پس از هزارH آزمون مه نمکی و قرارگیری در معرض نور فرابنفش پوشش پلیمر نباید ترک ها یا تاول ها یا شکاف هایی را نشان دهد. تغییر رنگ که برحسب DELTA E اندازه گیری شده نباید بیش از ۱۰ باشد.

۶-تست چسبندگی: پوشش پلیمر باید آنگونه به میلگرد بچسبد که پوشش وقتی آزمون شود به جای اینکه از میلگرد جدا شود گسیخته شود.

۷-تست خمش حول میله ی استوانه ای: میلگرد پوشش داده شده با پلیمر هنگامی که درمعرض خمش ۱۸*۳۶۰ درجه سانتی گراد حول یک میله استوانه ای با ده برابر قرار بگیرد، نباید شکست یا ترک هایی را درون پوشش پلیمر نمایان سازد.

۸-تست رنگ: به جز آنچه بین خریدار و تامین کننده توافق می شود، رنگ میلگرد با پوشش پلیمری باید مشخصات استاندارد ASTM F934 را رعایت کند.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *