سوالات متداول در هنگام خرید نرده

  پاسخ :بله ، محصولات امنیتی نوین حصار با امکان نصب اضافه ارتفاع به همراه یک خم 135 درجه و یا خم V شکل و همچنین قابلیت نصب انواع سیم خاردار و یا پانل های امنیتی (پانل های با بافت فشرده ) در بدنه اصلی و یا در قسمت اضافه ارتفاع بهترین گزینه جهت حصار کشی محل ها و سایت های نیازمند امنیت بالا هستند.
پاسخ: طراحی محصولات با ظرافت بیشتر، مصالح مصرفی کمتر و در نهایت قیمت تمام شده پائین ترو در عین حال مقاومت کافی در مقابل بارهای وارده هدف اصلی و نهایی کلیه علوم مهندسی است. وقتی در مورد مقاومت سوال می شود بایستی ابتدا بدانیم نرده در مقابل چه بارهائی بایستی مقاومت داشته باشد. نرده های نوین حصار از شبکه میلگردی با جوش نقطه ای و با استفاده میلگردهای فولادی سایز 4-4.5-5-6 ساخته شده اند. طراحی ساختار، بافت و عملکرد این نرده ها مانند یک صفحه فولادی با مقاومت معادل قابل محاسبه است. پانل نرده نوین حصار در مقابل بارهای وارده از خود مقاومت کششی نشان می دهد. به این معنی که نیروی وارده بر تغییر شکل پانل نرده بایستی به اندازه ای باشد که در تعداد مشخصی از میلگردهای فولادی به کار رفته در نرده (با توجه به سطح بار وارده) کشش ایجاد کند، از طرفی سرعت وارد آمدن بار نیز مطرح است. به طور کلی جهت پاسخ به سوال شما بایستی عنوان کنیم نرده های نوین حصار در کلیه کاربردها به عنوان جداکننده و محدودکننده برای عابرین پیاده طراحی شده اند و در مقابل نیروهائی که ممکن است توسط انسان وارد شود کاملا مقاوم است. تا به حال 2 مورد تصادف خودرو با نرده های نوین حصار در شهرهای قزوین و اهواز گزارش شده است که پس از برخورد، پانل نرده دچار گسیختگی نشده و صرفا با تغییر شکل پانل نرده خودرو در اثر برخورد به طرف خیابان منحرف شده است.  
پاسخ : کلیه نرده یا حصار های نوین حصار مطابق با استانداردهای ASTM تولید شده و به لحاظ کیفی مشابه نرده و حصارهای تولید کنندگان خارجی هستند. قیمت محصول داخلی حسب مورد بین 30 الی 100 % ارزانتر از مشابه خارجی به بازار داخل عرضه می گردد.
  پاسخ :نظر به تعهد کارخانه تولیدی نوین حصار به رعایت حقوق مشتریان و تثبیت خدمات ارائه شده در بالاترین حد ممکن و تضمین پشتیبانی فنی، در حال حاضر کلیه خدمات فروش از واحد فروش مرکزی کارخانه در مشهد مدیریت شده و ارسال کالا به تمام نقاط کشور مستقیما از دفتر مرکزی مشهد صورت می پذیرد. در حال حاضر نماینده یا عامل فروش در شهرهای طرقبه-کیش-تهران-شیراز-ارومیه آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیزمان هستیم.
پاسخ :نرده های نوین حصار در قالب مدل های: موج، موج سینوسی،پروانه ای پیکانی،پروانه ای سرتیز،فرودگاهی،ورزشی،موج دوبل فنس و... تولید و عرضه می گردد.
  پاسخ: با تشکر از سوال کاربر محترم نرده های نوین حصار به دو گروه کلی : 1- نرده با میلگردهای تک افقی و عمودی به همراه خم های مقاومتی و 2- نرده با میلگردهای تک عمودی و دوبل افقی تقسیم می شوند . گروه اول نرده ها شامل مدل های ECO و LR و SR شامل ارتفاع های0.75 متری، 1متر، 1.25 متر،1.50 متر،1.75متر، 2متر برای کاربردهای معمول و ارتفاع های 2.5 متر تا 6 متر (با فواصل 0.5 متری) برای کاربردهای ورزشی (به جز برای زمینهای فوتبال) و امنیتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. گروه دوم نرده ها شامل مدلهای LA,LW,LAW,SAW,LZ,SZ با ارتفاع ماکزیمم 1.3 متر، 1.5 متر و 1.75 متر و نرده های ورزشی (SP) با ارتفاع از 2.5 متر تا 6 متر (با فواصل 0.5 متری ) برای کلیه زمینهای ورزشی ارائه می گردند.
  پاسخ :خیر، کارخانه تولیدی نوین حصار تولید کننده نرده های صنعتی پیش ساخته  میلگردی می باشد. که می توانید با مراجعه به قسمت محصولات  در وب سایت و هم چنین گالری تصاویر از کاربرد و نوع محصول حصار و نرده این مجموعه اطلاعات کاملتری بدست آورید.به طور کلی در بازار ایران عبارت توری به مصنوعات مفتولی که به صورت تار و پود بافته شده در هم تولید و به صورت رول عرضه می گردد اطلاق می شود، مانند توری-توری مرغی-توری بافتنی-توری حصاری و فنس، در حالی که نرده های نوین حصار از شبکه های پیش جوش شده میلگردی تشکیل شده اند که در آنها اتصال میلگردهای افقی و عمودی شبکه نرده نه بوسیله گره، بلکه جوش نقطه ای در محل اتصال حاصل شده است .
  پاسخ : نرده های مشبک میلگردی بیش از 30سال سابقه تولید و استفاده در کشورهای صنعتی جهان را دارد. هم اکنون کشورهای آلمان، ترکیه، انگلستان، کره جنوبی، اکراین، برزیل و آمریکا از جمله کشورهای تولید کننده این نوع نرده هستند، برای مثال کارخانه بتافنس (Betafence) آلمان به تنهایی در 10 کشور دیگر دنیا به جز آلمان شعب تولیدی این نوع نرده را راه اندازی نموده است. این مجموعه با شروع مطالعات از سال 1387 شروع به تولید تکنولوژی بومی ساخت نرده های مشبک میلگردی نمود و خط تولید محصول نرده نیز در سال 1390 به بهره برداری رسیده است. نرده های مشبک میلگردی به دلیل خصوصیاتی که دارند به عنوان محصول جایگزین برای نرده های پروفیلی سنتی و ترکیب فنس و کلاف پروفیلی ارائه شده است. لطفا جهت اطلاعات بیشتر از بخش های مزایا، کاربردها و گالری تصاویر بازدید فرمائید و چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد خصوصیات ابعادی و فنی نرده ها داشتید با واحد فروش کارخانه تماس حاصل فرمائید.
  پاسخ :بله،کارخانه تولیدی نوین حصار راه حلی متفاوت و ممتاز جهت نرده گذاری در اطراف زمین های ورزشی ارائه نموده است . طراحی بافت و جزئیات اتصالات حفاظ زمین های ورزشی به نحوی انجام شده که کاملا پاسخگوی نیازهای خاص نرده گذاری زمین های ورزشی می باشد. و همچنین مهم ترین مولفه در انتخاب نوع حصار زمین های ورزشی، مقاومت محصول در مقابل ضربات مداوم توپ به خصوص در زمین های فوتبال که تکرار بار وارده عموما باعث خستگی محل های اتصال و شکستگی می شود در طراحی بافت اتصالات و محل های تقویت شده در زمین های ورزشی در نظر گرفته شده است. با مراجعه به بخش گالری تصاویر میتوانید نمونه های بسیاز زیبا و متفاوت نرده گذاری زمین های ورزشی را ببینید و همچنین با مراجعه به منوی محصولات نرده های میلگردی نقشه جزئیات تولید نرده ورزشی را مشاهده کنید.
  پاسخ : با توجه به تولید ماشینی محصول متاسفانه محدودیت زیادی در ایجاد تنوع در مدلها وجود دارد چرا که تغییر در مدل نرده و حصار به معنی تغییر در ساختار و یا تنظیمات دستگاه خواهد بود. با توجه به تنوع سلایق ، تیم طراحی کارخانه تولیدی نوین حصار در بدو امر اقدام به طراحی طیف متنوعی از نرده های میلگردی نموده است و بر همین اساس تغییرات و تنوع لازم در خط تولید ایجاد گردیده، بطوریکه تنوع نرده و حصارهای میلگردی تولید شده در این کارخانه نسبت به بسیاری از تولید کنندگان خارجی این محصول از تنوع بیشتری برخوردار شده است. با وجود این درجهت حفظ  حداکثری رضایت مشتریان واحد تحقیق و توسعه R&D  کارخانه همیشه آماده بررسی درخواستهای مشتریان برای تغییر در مدل و حتی تولید نرده  و حصار های جدید می باشد، و در صورت امکان نسبت به تولید حصار و نرده های سفارشی نیز اقدام خواهد نمود.