سوالات متداول قبل خرید نرده

  پاسخ :با توجه به خط مشی کیفی کارخانه نوین حصار که محصولات ارائه شده را به عنوان شناسنامه کیفی کارخانه در کلیه مناطق نصب شده در نظر گرفته است، جهت تضمین کیفیت محصول نهائی نصب شده از تحویل کالای بدون رنگ خود داری خواهد شد. خواهشمند است  در نظر داشته باشید محصولات این کارخانه دارای گارانتی پوشش محافظ هستند و حذف پوشش محافظ و یا جایگزینی آن با پوشش های محافظ ارزان قیمت علاوه بر حذف گارانتی باعث زنگ زدگی نرده ها در کوتاه مدت خواهد شد. 
  پاسخ: ثبت سفارش بصورت غیرحضوری و از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۵۱۳۸۸۴۲۸۵۸ و یا ارسال پیام به شماره واتساپ 09158900920 انجام می گردد.
پاسخ:کارخانجات تولیدی نوین حصار به عنوان اولین و تنها تولیدکننده استاندارد حصار و نرده های پیش ساخته صنعتی از میلگرد فولادی در خاورمیانه و کشورهای حوزه آسیای مرکزی، پیشرو در ارتقاء امنیت و طراحی انواع حصار و نرده برای مصارف انبوه می باشد. نوین حصار فعالیت خود را در زمینه ارائه سبک های جدید و نو در تولید و عرضه حصار برای کاربردهای مختلف از جمله نرده گذاری محوطه پروژه های مسکونی، نرده های صنعتی، نرده های امنیتی،نرده گذاری زمین های ورزشی، نرده های محافظ جهت کانال ها، مسیل ها و رودخانه ها، حصارکشی زمین های بازی کودکان، محصور نمودن پارک ها و فضاهای سبز و ... آغاز نموده است. این مجموعه ضمن تلاش در زمینه ارتقاء سطح کیفیت و امنیت محصولات، با بهره گیری از پشتیبانی فنی تیم تحقیق و توسعه (R&D) خود، به طور مداوم در حال بروز رسانی و ارتقاء خطوط تولید محصول می باشد.
  • پاسخ:هزینه ی برآورده شده نرده به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد.از جمله:
  1. مدل نرده LR,SRو... که با توجه به نیاز مشتری تعیین می گردد.
  2. نوع پوشش محافظ نرده که با توجه به شرایط جوی مهاجم و اقلیمی پروژه میتواند گالوانیزه باشد که هزینه بیشتری نسبت به مفتول معمولی دارد.
  3. نوع اتصالات نرده که به دو صورت:بست کمربندی با هزینه کمتر و بست تسمه ناودانی با هزینه بیشتر می تواند انتخاب گردد.
  4. پلیت متصل به پایه نرده که با توجه به جنس و نوع بسته به دو صورت جوشی و رول بولتی انتخاب می گردد.
  5. در صورت درخواست تولید سفارشی نرده،پس از امکان سنجی واحد تولید,طراحی و در صورت تولید هزینه سفارشی سازی به عهده مشتری می باشد.
لازم به ذکر است با توجه به نوسانات قیمت آهن امکان ارائه لیست قیمت ثابت وجود ندارد؛ برای دریافت قیمت روز با توجه به نرده انتخابی با شماره تماس 05138842858 داخلی 1 واحد فروش ارتباط بگیرید.