سوالات متداول پس از خرید نرده

  پاسخ:بله، تمامی محصولات نوین حصار با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی از 5 سال تا 30 سال گارانتی دارند.
  پاسخ : نقاط جوش  پانل نرده و حصار بوسیله جوش مقاومتی الکتریکی یا به اصطلاح نقطه جوش انجام می شود. جوشکاری پایه ها به پلیت های اتصال نیز به وسیله جوش co2 که مناسب برای اتصالات آب بندی شده و برای ورقهای با ضخامت پایین است انجام می شود.
  پاسخ :گزینه های ارائه شده جهت پوشش محافظ روی نرده ها شامل رنگ پودری به همراه پخت کوره ای به عنوان لایه محافظ و همچنین پوشش محافظ کمکی گالوانیزه گرم (HOT DEEP GALVANIZE) که به صورت، استفاده از میلگرد های گالوانیزه جهت تولید پانل های نرده مشبک میلگردی، و یا گالوانیزه نمودن پانل نرده مشبک میلگری پس از تولید و در نهایت اضافه شدن پوشش گالوانیزه گرم برای پایه ها و اتصالات می باشد. پوشش های گالوانیزه گرم برای حواشی خلیج فارس و نزدیکی دریاها و همچنین سایر مناطق با شرایط جوی مهاجم توصیه می شوند. 
  پاسخ :در حال حاضر سابقه صاداراتی فروش نرده های نوین حصار محدود به کشور ترکمنستان بوده، ولی با توجه به انطباق محصولات نوین حصار با استاندارد ASTM مرتبط با این محصول که مورد قبول تقریبا اکتر کشورهای جهان هست،امکان صادرات نرده نوین حصار به تمام کشورهای جهان وجود خواهد داشت . واحد فروش کارخانه تولیدی نوین حصار آمادگی اعلام قیمت محصولات با بسته بندی صادراتی و بصورت درب کارخانه و یا بصورت  F.O.B  در کشور مقصد را دارد. لطفا جهت کسب اطلاعات در مورد خرید های با مقصد خارج از ایران با تلفن های واحد فروش تماس حاصل فرمائید.
  پاسخ: پس از آماده سازی سفارش با هماهنگی قبلی با خریداران و انتخاب نوع وسیله با توجه به حجم محصولات، سفارشات با حداقل پرت زمان و هزینه به سرتاسر کشور ارسال می گردد.